http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 742
بازدید ماه : 726
بازدید کل : 62028
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

چهار شنبه 29 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

من زنم و تو مرد بمان

من زنم…

بی هیچ آلایشی…

بی هیچ آرایشی!

که بدوش بکشم بار تو را که مردی

و برویت نیاورم که از تو قویترم…

من زنم…

  با همین عقلم از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام

و تو عقلت کاملتر از من بود!!!

من زنم...

یاد گرفته ام عاشقت بمانم و همیشه متهم  شوم...

حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی تظاهر کردی با من خواهی ماند!

من زنم...

کوه را حرکت میدهم بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم

و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجامیکنی چرا که تو نیرومند تری!!!

من زنم...

وقت تولد نوزاد ...

تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...

سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،

لذتهای شبانه... خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!

عادلانه است نه؟؟؟

من زنم... آری من زنم...

او خواست که من زن باشم ...

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...

عشق خواهم ورزید...

به مردانگی ات خواهم بالید ...

با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...

پشتیبانت خواهم بود...

و تو مرد بمان!

این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!!



نظرات شما عزیزان:

امیرعباس
ساعت0:32---30 مرداد 1393
سلام .وب زیبای دارید با مطالب زیبا ودر عین حال متفاوت.امید وارم که همیشه تندرست وموفق باشید

عاشق گمنامي
ساعت10:09---29 مرداد 1393
سلام خيلي زيبا بود

مجید
ساعت1:04---29 مرداد 1393
سلام
خیلی ممنون به خاطر مطالبتون.
لینک شدید با افتخار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،